Живемо у ритмі подій

Як багато у фуд-фотографії вирішує фон

20:00, Ср, 15 Тра 2019 Оксана Сибидло
Оксана Сибидло

Що вас бентежить, коли ви думаєте про зйомку? Замислюється над питанням, чим та з яким світлом будете знімати? Чи думаєте про те, який реквізит краще використати? Можливо, думаєте про кольори в кадрі?

А є ще питання мобільної зйомки. Одразу зізнаюся, що я не люблю фотографувати їжу камерою мобільного телефону. Можливо, це пов’язано з тим, що я звикла до професійної камери і все, що я знімаю за допомогою телефону, мені виглядає необ’ємним та неживим? Навіть минулого тижня, кола я була у подорожі та відвідувала різні смачні та цікаві місця, то з величезною складністю діставала телефон, аби зробити фото. Можна було б не робити цього, але хотілося передати інформацію і враження про страву та заклад загалом. До речі, у подорожі свою камеру я давно вже не беру.

Мобільна зйомка – це чудова можливість для тих, хто лише починає свою справу робити цікаві кадри та показувати їх у соціальних мережах. Уявіть, що ви, наприклад, випікаєте вдома  торти. Вони невимовно смачні та неймовірно виглядають – ви ще не готові до професійної зйомки, але хочете просувати свій продукт. У такому випадку в нагоді вам стане камера мобільного та багато денного світла з вікна. Особисто я дуже люблю так звані «still life», зняті за допомогою телефону. Зазвичай це верхній ракурс або ж фото з великою кількістю повітря в кадрі, так звані – «атмосферні». Дуже часто задачею фотографії є саме передати атмосферу, настрій в кадрі, а камера мобільного телефону з цим може впоратися дуже добре. Загалом, смартфон дає вам можливість бути чудовим репортажистом, адже вміння підловити момент – вартує багато.

Читайте також: Як колір посуду впливає на апетит: львівська спеціалістка зі здорового харчування

Відверто кажучи, питання техніки – завжди відкладаю на останній момент. Бо вся техніка, яку ми використовуємо – тільки інструмент, засіб. Головне те, що ви відчуваєте в момент зйомки, що бачать ваші очі та роблять ваші руки.

А от питання про використання реквізиту в кадрі – обожнюю. В якийсь момент, заповнюючи весь вільний простір навколо себе цікавим посудом та фонами, ти розумієш, що занурюєшся в зйомку із середини, відчуваєш важливість кожної деталі в кадрі.

В мене є один чудовий фон – це драбина. Цій драбині, як я люблю казати, вже більше 30 років. Вона «жила» в саду біля нашого будинку відтоді, коли його побудували та перейшла нам у спадок разом із ним. Вона мокла під нескінченними львівськими дощами та сохла на сонці, тріскалась, набувала фактури та текстури – ставала ще прекраснішою.

Мої замовники самостійно обирають цей фон для різноманітних зйомок. А тепер пропоную вам подивитися, якими різноманітними можуть бути фотографії, для яких використовують один і той самий фон:

Фон й справді часто є саме тим нюансом, який довершує фотографію чи композицію. В мене було безліч випадків, коли композиція в кадрі розвалювалась. Тоді я відчувала, що щось не так, але не могла зрозуміти одразу. У таких випадках дуже допомагало саме повне руйнування викладеної композиції і заміна фону. Буває,  навіть з досвідом, ти уявляєш собі, що на тому або іншому фоні саме цей продукт буде виглядати цікаво та смачно, але під час зйомки – щось змінюється. Щоб у вас не було таких ситуацій, раджу мати декілька варіантів фонів, коли ви не знаєте як знімати далі. Зараз є багато виробників фонів під замовлення: вони виготовляють двосторонні фони з різними кольорами, фактурами та текстурами. І ви можете підібрати собі унікальний набір фонів, з яким вам би було дуже зручно працювати. Вони легкі у використанні: їх можна мити, а головне – вони не займають багато місця.

Читайте також: Чим перекусити на роботі, щоб не набрати зайву вагу

Звісно, не менш важливим моментом перед вибором фону, є продумування стилістики зйомки. Дерев’яні фони жодним чином не будуть пасувати до « глянцевих » та « строгих » десертів, але з теплотою розкриють більш крафтовий продукт, натякнуть на деяку домашність та ручну роботу.

Ось для прикладу ще один фон, з яким я люблю працювати, називаю його – «під іржу».

Тож експериментуйте, не бійтесь помилятись, вчиться відчувати кадр до моменту зйомки та не бійтесь його змінювати під час роботи. І найголовніше: смакуйте момент!

Читайте також:

Нове на сайті: